online trénink

JAK FOTIT ŠPIČKOVÉ PORTRÉTY

Ano Pepo, chci se zúčastnit online tréninku JAK FOTIT ŠPIČKOVÉ PORTÉRTY a být ještě lepším fotografem! Chci fotit portérty, které se budou lidem kolem mně doopravdy líbit.

Kryje mne  100%  záruka spokojenosti:
30 denní garance na vrácení peněz bez udání důvodu. 

Potřebujete poradit?
+420 736 539 719
cvrckova@josefcvrcek.cz

Co přesně získáváte:

Online trénink Jak fotit špičkové portréty

Online trénink Kouzlíme v ateliéru a interiéru

E-booky Příběhy portrétních fotek

Rozhovory s modelkami

Video návod JAK FOTIT DĚTI

Přístup do komunity vstřícných fotografů

Záznam z vysílání Tajemství špičkových portrétů

Záznam z vysílání Dokonalé fototriky

Co o PEPOVI řekli:

Chtěl bych Vám moc poděkovat za Vaše kurzy focení. Myslím,že díky nim jsem se posunul o velký krok dopředu. Neviděl jsem taková videa jaká máte Vy, kde je vše srozumitelně a jasně vysvětleno bez nějakých zbytečných technických údajů. Zkrátka to co je potřeba.
Marek Hádal
Dobry vecer Pepo! Dnes mam skutocne obrovsku radost z fotenia 🙂 Ani nie po 6 dnoch co som sa prihlasila na kurz som dokazala sama nastavit fotoaparat a fotit v rezimu „M“ A fotky boli skutocne pekne a ostre . Dakujem!!!
Jana Hlubeňová
Ďakujem mnohokrát za všetky cenné informácie. Už teraz viem, že investícia do online tréningu sa vyplatila. Som nadšená spôsobom, akým dokážete informácie divákovi podať
Drahomíra Butašová
Můžu s klidem říci, že ze všech možných rad, návodů, publikací se opravdu razantně zlepšily mé výsledky až po Vašich kurzech. Mnohokrát se divím, jakou máte trpělivost s prací a vysvětlováním jednotlivých částí svým studentům. Díky Vám se mi přiblížil sen být špičkových fotografem.
Jaroslav Malaník