o focení, jednoduše

BYZNYS OWNER

  • parnerská spolupráce
  • vlastní podnikání
  • s minimem času
  • z domova či pláže
  • funkční a ověřený byznys model

Mám za sebou hodně podnikateských projektů. Jeden z nich, který pravděpodobně znáte, je opravdu velký a úspěšný. Jde o online vzdělávání fotografů. Jde o projekt, na kterém pracuji mnoho let.

Nakonec vyrostl do něčeho, co mnohonásobně předčilo má očekávání. A dnes se chci s Vámi o něj podělit. A to doslova. Nastal čas celý projekt posunout dál.

Pomáhejme společně desítkám tisíc fotografů.

O co jde? Ve zkratce:

Jde o výhradní licenci pro prodej mých foto produktů v zahraničí. Dám Vám
k dispozici mé online produkty (nejúspěšnější ve střední Evropě), vybavím Vás funkčním marketingovým know-how a budete moci pomáhat a vydělávat na zahraničním trhu, který si vyberete (musí být samozřejmě ještě volný).

Nepotřebujete znát místní jazyk a vše dokážete udělat z pohodlí svého domova či třeba z pláže. Zkrátka, odkudkoliv, kde je internet.

A teď trochu podrobněji.

Když se staly mé foto produkty nejúspěšnějšími v ČR a SR, přemýšlel jsem,
co dál. Jak pomoci ještě většímu množství fotografů? Zahraničí.
Bude to tam ale fungovat?

Jsou 2 klíčové věci, díky kterým se kurzům u nás daří:

  1. Brutální jednoduchost, díky které se naučí fotit opravdu každý. Díky jednoduchosti, s jakou je vše vysvětleno, vidí fotografové skvělé zlepšení doslova ze dne na den. Není lehké vysvětlit složité věci jednoduše. Je za tím mnohe let dřiny a praxe a tisíce studentů, na kterých bylo toto know-how vypilováno. Díky této jednoduchosti jsou však tyto online tréninky naprosto unikátní a nemají konkurenci.
  2. Dokonalý marketing. Kvalita je jedna věc. Tu ale poznáte, až když koupíte. Před tím se musíte o produktu dozvědět a uvěřit. Jasným důkazem, že marketing, který je v pozadí, funguje, je to, že žádný jiný kurz fotografie nemá v ČR a SR tolik prodejů, jako tyto. Vlastně, žádný jiný kurz nemá ani polovinu prodejů jako tyto. 

To, že jednoduchost bude fungovat i v zahraničí, bylo jasné. Vždyť i v Japonsku, Brazílii či třeba Austrálii platí stejné fyzikální zákony. Digitální fotografie tam vznikají stejně, dokonce se používají ty samé přístroje (s těmi samými tlačítky, čipy a objektivy), ty samé složité manuály a knihy a lidé tam řeší ty samé problémy, na které existuje jednoduché řešení. Mé online kurzy.

Otázkou však bylo, zda bude fungovat i marketing. Věděl jsem jedno. Marketingové know-how, které používám, funguje v USA (kde jsme se inspirovali), funguje v ČR a funguje v SR. A co jinde?

A proto vznikla laboratoř. Polsko. Ani jsme nemuseli moc experimentovat, abychom zjistili: Ano. Funguje to.

A dnes už vím díky partnerům pro Německý trh, že celý model funguje
i v Německu. 

Stačí tedy tento byznys model vzít a rozšířit mé kurzy pro fotografy do světa.
A zde začíná Váš příběh. Pomožme společně desítkám tisíc dalších fotografů. 

Ano, mohl bych přijmout další zaměstnance a udělat vše sám. Ale to mne nebaví. Nechci být manažerem velké firmy. Chci být dále tím, kdo má čas učit fotografy, věnovat se jim a dělat na dalších smysluplných projektech.

A tím vznikla skvělá příležitost pro Vás. Raději budu spolupracovat s několika nadšenými podnikateli, než se starat o další a další zaměstnance. Touto cestou sice zdaleka tak nevydělám, ale také nebudu mít zdaleka tolik starostí. Navíc, díky této spolupráci bude vše mnohem rychlejší.

Co byste měl(a) ještě vědět?

Produkty jsou určené pro začínající a mírně pokročilé fotografy. Mají jasný cíl a záměr. Pomoci fotografům v těžkých začátcích, kdy se sotva orientují, co je to ISO, čas a clona. Svět je plný informací a pro běžného člověka je velmi těžké se zorientovat. Koupí si foťák v naději, že bude fotit pěkné fotky a místo toho jen nechápavě kouká do složitého a nepřehledného manuálu.

Pokud však dostane informace jednoduše vysvětlené, ve správném pořadí, a navíc jen ty podstatné, může dokonale ovládat foťák už za 7 dní a to se vším všudy včetně blesku. Když jde vlastní cestou, trvá to i rok a více. Problém je, že jen málokdo tak dlouho vydrží. V dnešní uspěchané době chce každý fotit krásné fotky hned. A mé ONLINE kurzy jsou řešením.

„Zdravím Pepo! Ve čtvrtek jsem zhlédl Vaše online vysílání a zakoupil si „Radost z focení“ a v pátek mi dorazila moje první zrcadlovka Nikon d5600. Jsem úplný laik. Musím Vám napsat, že po týdnu fotím v režimu M. V toto jsem vůbec nedoufal. Dnes jsem od řeky přinesl krásné snímky, z kterých moje okolí bylo nadšeno!“ Pepa Cudrák

„Dobrý večer Pepo! Dnes mám skutočne obrovskú radosť. 🙂 Ani nie po 6 dňoch čo som sa prihlásila na kurz som dokázala sama nastaviť fotoaparát a fotiť v režimu „M“ A fotky boli skutočne pekné a ostré. Ďakujem!!!“ Jana Hluběnová

Online vzdělávání má bezkonkurenční výhody. Lidé jej mohou absolvovat z pohodlí domova, nemusí nikam cestovat, mohou se ke kurzu kdykoliv vracet, jet si svým tempem... I to je důvodem, proč online vzdělávání má obrovskou budoucnost a to, co se kolem nás děje, je zatím jen špička ledovce.

Jaké trhy jsou v tuto chvíli volné?

Z Evropských zemí jsou aktuálně k dispozici tyto trhy:

Nizozemí, Belgie, Rumunsko, Bulharsko, Maďarsko, Řecko, Ukrajina, Rusko, Švédsko (ostatní jsou již obsazené)

Ze světových zemí jsou pak k dispozici:

Japonsko, Čína, Indie, Pákistán, Indonésie, Vietnam, Jižní Korea

Pojďme se podívat na konkrétní podmínky

Pro jednocuché porovnání, na otevření kavárny potřebujete cca 1 000 000 Kč, na otevření živnosti fotografa cca 150 000 Kč (na vybavení, webovky, pronájem prostor atp.). A to jsou jen prvotní investice. Jste v začátcích. Bez zkušeností a bez zákazníků –> obrovský risk. V případě kavárny máte navíc další obrovské fixní náklady na pronájem prostor, zaměstnance a suroviny. V případě focení prodáváte svůj čas. A ten je omezený...

Na rozjetí tohoto byznysu, naší vzájemné spolupráce, budete potřebovat
400 000 Kč.

Částka se skládá z financí potřebných na zahájení byznysu (překlady, dabingy, nasazení reklamy a získání prvních zákazníků), cca 250 000 Kč a jednorázového startovacího poplatku 150 000 Kč.

Ten je tu od toho, abychom věnovali svůj čas opravdu jen vážným zájemcům. Nechci, abychom já a mí lidé investovali svůj čas do někoho, kdo si své podnikání za 14 dní rozmyslí a nebo jej bude neustále odkládat. Tento startovací poplatek je filtrem těchto lidí. Určitě i Vy sám(a) chcete mít po boku v dalších zemích světa silné partnery, kteří budou šířit společný brand ku prospěchu ostatních.

Pokud jste počítačově zdatný(á) a nedělá Vám problém prozkoumat nové aplikace, pak vše hravě zvládnete sám(a). Z pohodlí svého domava s časovou investicí cca 2 hodiny denně (v začátcích možná trochu více, nicméně po rozjetí byznysu jde opravdu o tak malou časovou investici). Můžete samozřejmě tuto práci delegovat na své zaměstnance či na externí spolupracovníky. To už je Váš byznys. Pokud dodržíte všechny pravidla hry, je naprosto jedno, na jakých základech své podnikání postavíte. A můžete se pustit i do více trhů najednou.

Co za to můžete očekávat?

Především byznys, který Vám bude generovat hrubý zisk 200 000 a více Kč měsíčně / na každém trhu. V ČR a SR generuje 450 000 Kč měsíčně. V Itálii může i 4x tolik (je tam 4x tolik obyvatel a větší kupní síla). 

Pokud vezmete v úvahu počáteční investici 400 000 Kč, jde o hodně slušné zhodnocení a velmi rychlou návratnost s minimálním rizikem. Nevím o podobné příležitosti, jak začít podnikat. Tím spíš, když po zavedení produktu na trh si vše vyžaduje jen 2 hodiny práce denně. Z jakéhokoliv místa na světě, třeba z pláže...

Dává Vám to smysl? Dává Vám smysl dělat práci, která pomůže velkému množství lidí, navíc z domova a s minimální časovou investicí?

Dostanete kompletní know-how včetně všech podkladů i textů (nebudete muset vymýšlet texty do e-mailů, do reklam, na web, e-booky, kurzy, články atp.). Máte kompletní hotové produkty i s referencemi (v textové i video podobě). Nesčetné množství špičkových článků a dalšího podpůrného materiálu. Jednoduše vše, co vidíte, slyšíte a čtete na mých stránkách, v mých kurzech.

Dostanete právo používat značku Josef Cvrček a můžete těžit z jejího úspěchu v jiných státech světa.

Zároveň jste v srdci dění a sdílíte know-how se všemi ostatními partnery. Vidíte, co funguje na jiných trzích a co ne, máte přístup k nejnovějším marketingovým poznatkům.

Máte podporu naší základny a pomůžeme Vám s našimi dlouholetými zkušenostmi překonat případná úskalí, překážky a specifika trhu, který si vyberete.

Co očekávám já?

15% z obratu, který na trhu, kde budete mít výhradní zastoupení, uděláte.

Aktivní přístup. Když se do toho jednou dáme, chci vidět výsledky.

Šíření dobrého jména značky a loajalitu ke značce.

Nic víc, nic míň. Mám rád jednoduchá pravidla.

Sejdeme se u kávy?

Na rovinu, celá věc je příliš velká na to, abychom se domlouvali takto anonymně a online. Pokud je toto pro Vás opravdu zajímavé, máte potřebný kapitál pro start a  jste připraven(a) do všeho skočit po hlavě, pojďme spolu zajít na kávu a probrat vše do mnohem větší hloubky.

Myslím, že to bude skvělý začátek naší případné dlouhodobé spolupráce 😉 Napište mi na cvrcek@josefcvrcek.cz a domluvíme se kdy a kde.