Proč je jen hrstka svatebních fotografů úspěšná? Čím se liší jejich fotografie? Co dělají jinak? Jak jednají se zákazníky?
Připravil jsem pro Vás více než 200 stránkový e-book. Je soupisem všech mých zkušeností, postupů, triků a tipů. Naleznete v nich přes 90 mých nejlepších fotografií s podrobným popisem, jak vznikaly.
Velká část e-booku je věnována marketingu pro fotografy. Pochopíte, proč se prosadí jen málo fotografů. Také Vám prozradím, jak být mezi nimi. Tento marketing bude fungovat všem fotografům bez ohledu na jejich zaměření.
Prohlédněte si ukázky z e-booku
Marketingu pro fotografy – ukázka z kapitoly v pdf
Jak fotím obřady – ukázka z kapitoly v pdf
GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ! Jsem si stoprocentně jistý, že se Vám investice mnohonásobně vrátí. Jsem přesvědčený, že budete nadšení. Pokud vyzkoušíte mé marketingové postupy a peníze se Vám mnohonásobně nevrátí, vrátím Vám Vaše peníze zpět.
Navíc, pokud nebudete s obsahem e-booku spokojeni a do 14 dnů od jeho stažení mi zavoláte a řeknete proč s ním nejste spokojeni, rovněž Vám vrátím Vaše peníze zpět. Podmínkou je smazání e-booku a všech jeho záloh z Vašeho disku či jiných médií a čestné prohlášení, které mi stačí poslat emailem.
Co o e-booku napsali čtenáři
Lubomír Homola: Ahoj Pepo, som emočný typ, viem to o sebe, preto píšem už teraz pár slov, nemohol som vydržať:-) Prečítal som doteraz 58 strán. Je to super čítanie. Je to fakt zatiaľ hodně ale hodně dobré !!! Mám z toho neskutočne fajn pocit, že nič nezatajuješ a dávaš zo seba nezištne všetky pocity a skúsenosti.
Roman Šlejmar: Ahoj Pepo, děkuji ti za ebook o svatební fotografii. Čte se parádně. Nevím, kterou část ebooku vypíchnout, všechny jsou dobré a trefné. Nicméně část o marketingu je vymazlená:-) Určitě si z ní hodně vezmu. Focení mám moc rád a i když už nevidím reálné se tím živit naplno, mám díky tobě určitý návod a směr jak si příležitostným focením přivydělat.
Hana Sarofinová: Dobrý den, Pepo, E-book svatby zatím nemá chybu. Fotila jsem svatbu kamarádovi. Dnes je to 5 dní a já se směju při pročítání e-booku, jak mi mluví z duše. Vše čeho bych se měla vyvarovat a z čeho jsem si dělala hrůzu se stalo. Jenda svatba mi stačila na to, abych se ztotožnila s Vaším názorem. E book mi otevřel oči, a to mě posunulo o velký kus dál...
Jan Pouský: Ten EBOOK je parádní, konečně jsem měl trochu času se začíst a jsem na cca 90 straně. Je to báječně psané, občas se i zasměju, protože na svatbách hráváme s kapelou a už jsem viděl pár fotografů v akci Někteří mají přesně ty neduhy, o kterých píšeš. Strašně moc děkuji za ty cenné informace a zkušenosti.
Milan Říský: Pepo díky, první zpětná vazba už by byla – začetl jsem se do toho a teď jsem zjistil že uplynulo 45 minut je to super psané, žádné suché teoretizování, příjemně se to čte!
Chcete vědět, jak vznikly mimo jiné i tyto fotografie?
Pokud budete dodržovat mnou uvedené marketingové zásady, Vaše investice se Vám mnohonásobně vrátí. To Vám garantuji vrácením peněz, pokud tomu tak nebude. Nezáleží na tom, v jaké fázi jste nyní. Stačí dodržovat mé triky a postupy a můžete brzy fotit na plný úvazek.
Obsah e-booku:
- Jednotlivé části svatebního dne tak jak je vnímám jako fotograf 6
- Svatební přípravy. 6
- Svatební obřad. 8
- Skupinové fotografování 10
- Portrétní fotografování 11
- Svatební hostina. 16
- Závěrem k mému vnímání svatebního dne. 19
- Technika, kterou používám.. 20
- Jak je to s rezervním fotoaparátem?. 23
- Můj příběh, od začátků až po dnešek. 24
- Ještě že jsem nevěděl, do čeho jdu. 24
- Jak jsem se stal z kameramana fotografem, aneb každý profesionál byl někdy naprostý amatér 24
- Konečně profesionál 35
- Jak konkrétně fotografuji 58
- Přípravy. 58
- Obřad. 71
- Gratulace. 92
- Společná fotografie. 97
- Portrétní fotografování po obřadu. 105
- Hostina. 120
- Jak nafotit rozbití a úklid talíře. 120
- Jak pracuji na hostině s blesky. 122
- Fotografování společné polévky. 124
- Krájení dortu. 125
- Společný tanec. 126
- Portrétní fotografování po hostině. 136
- Večerní zábava. 163
- Házení kytky. 164
- Jak upravuji či neupravuji fotografie. 165
- Marketing. 166
- Jak jednám a komunikuji se svatebčany. 167
- Co nabízet a co nenabízet 172
- Jak se tedy pozná dobrý obchodník. 174
- Vývoj cen za mou reportáž. 175
- Reklama aneb jak získávat zákazníky. 176
- Hledání potenciálního zákazníka – fáze první 176
- Získávání důvěry – fáze druhá. 183
- Prodej – fáze třetí 186
- Reference – fáze čtvrtá. 188
- Jak vnímám konkurenci?. 189
- Jak získávat bohatou klientelu?. 191
- Bohatí a úspěšní lidé nejsou hloupí lidé. Víte, jak myslí?. 192
- Závěrem.. 194
- Přílohy. 195
- Vzor dohody o provedení díla. 195
- Možnosti dálkového odpalování blesků. 198
- Fotografování o strop – geniální technika nebo hloupý výmysl?. 201
- Fotografování na přímém slunci 203